לפני שנים טסתי לחופשה בחו״ל, הגעתי למלון, קיבלתי את המפתחות, אני פותח את החדר…ולהפתעתי…הנוף של החדר הוא מול חדר המכונות של המלון.
אין מצב! אמרתי לעצמי.
טסתי חזרה לקבלה ואמרתי להם שיחליפו לי לחדר עם נוף יפה יותר, אמרו לי שאין חדרים, אמרתי להם שאין לי בעיה לשדרג או לחכות, אך אין מצב שאני שוהה בחדר עם הנוף הזה.
כמובן שהחליפו לי לחדר איכותי יותר.
מאז כל חופשה, אני לא מתפשר ומזמין מראש את החדרים עם הנוף הכי יפה.
לפני כמה שבועות יצאתי לחופשה בסוויטה עם נוף מדהים, השקעתי קצת יותר וזה היה שווה את זה.
אני בכל יום מזכיר לעצמי את האנלוגיה הבאה:
כשהסטייט אוף מיינד שלי גבוה, אני נמצא בסוויטה הכי איכותית של המציאות.
מביט על המציאות העכשווית שלי מהמקום הכי יפה במודעות שלי.
כשהסטייט אוף מיינד שלי נמוך, עבורי זה כאילו שירדתי מהסוויטה לחדר המכונות.
ברמה של חדר המכונות, אפילו אם יש יופי בחוץ, המקום שממנו מתבוננים לא מאפשר לראות את היופי הזה.
אז כשחוויית המציאות שאני צופה בה לא הכי יפה אני אומר לעצמי את הדבר הבא:
אם זאת היתה עכשיו סיטואציה של בחירת חדר במלון, אין מצב שהיית נשאר במקום הנמוך הזה.
היית מתעקש ועושה כל מה שאתה יכול כדי לקבל חדר טוב יותר.
לא היית שוהה יותר מכמה שניות בחדר הזה, כי אתה יכול לדמיין כבר את המשך החוויה.
אותו הדבר בדיוק עם המודעות שלנו, תתארו לכם את המשך החוויה היומית.
באיזו איכות אתם רוצים לחוות את המציאות שלכם?
בסביבה חיצונית, אנחנו לא מוותרים.
אנחנו תמיד מחפשים את המושבים הטובים ביותר בקולנוע או את השולחן הטוב ביותר במסעדה, או את החניה הכי טובה, או את הבגדים היפים והנוחים ביותר, האוכל האיכותי ביותר…
אך משום מה, כשזה נוגע לסטייט אוף מיינד שלנו, אנחנו מאפשרים לעצמינו כמעט ללא התנגדות, להישאר לשהות בחדר תודעתי ברמה נמוכה.
ולמעשה בכך אנחנו אפילו מתנדבים לשהות בחדר הנמוך הזה.
זה קורה מחוסר מודעות כמובן, אך ההרגל לקבל את הסטייטים האלה, הופך אותם למקום הקבוע שממנו אנחנו מביטים על המציאות שלנו בכל יום.
ככל שתרגלתי טכניקות של חיבור המודעות לעכשיו ועליתי מחדר המכונות לסוויטה של הסטייט אוף מיינד שלי בכל מיני מצבים, הבנתי שזה אפשרי, ואם זה אפשרי, אין שום סיבה להישאר ולהיתקע עם הנוף של חדר המכונות.
כיום, האימון היומי שלי, מהבוקר עד הערב הוא לעלות לסוויטה של המודעות שלי ולהישאר שם.
להביט כמה שיותר על העולם מהסוויטה של התודעה…מהפנטהאוז!
וכדי לעשות את זה…
כל מה שצריך זה לשהות כמה שיותר פעמים בסוויטה כדי להתרגל לאיכות הזאת…וכשאנחנו יורדים לחדר המכונות…וזה לא נראה ומרגיש איכותי…להיזכר בסוויטה ולא להתפשר, לעלות מיד חזרה למעלה.
אנחנו צריכים להבין שאם אנחנו לא נהנים מהמציאות שלנו מתוך המודעות שלנו, זה אומר שהיא במקום נמוך עכשיו.
זה מתבטא בכך שאנחנו טרודים, מריצים לופים שליליים, מתלבטים, לחוצים, עצבניים, מתפקדים אך לא ממוקדים, מתנהלים באופן אוטומטי, אנחנו כאן אך אנחנו לא באמת כאן, אנחנו לא מחוברים למציאות.
למה לנו להישאר שם ולראות את העולם מהמקום הזה, כשאנחנו יכולים לדרוש מעצמינו לעלות לחדר האיכותי ביותר במלון שלנו?
מה צריך לעשות כדי לעלות מחדר המכונות לסוויטה?
לדמיין את עצמינו שוהים באיכות הזאת למשך כל היום ואפילו לכמה ימים…זה יביא אותנו באופן מיידי להרגשה של אין מצב!
באותו הרגע להחליט שאנחנו לא מתפשרים על הרגע הזה במציאות שלו, ואנחנו זזים מנטלית עכשיו ברגע זה ממש לסביבה התודעתית הכי איכותית שאפשר ומתחילים לחוות רמה גבוהה יותר.
עושים את זה 3 פעמים ביום לפחות, ואפילו יותר, לתרגל חיבור מחדש לסטייט אוף מיינד חיובי.
מנקים את המודעות מכל אינפורמציה, מתבוננים עליה בצורה הכי נקיה, ונכנסים לסטייט אוף מיינד הכי חיובי שאפשר.
וזאת הרגשה כלכך טובה כשעולים לסוויטה של המציאות…זה מרים את הכל למעלה בבת אחת…את מצב הרוח, המודעות, השמחה…
וכשעושים את המעבר הזה ומרגישים את ההבדל, מבינים עד כמה זה שווה את זה.
טוב היוניברס שוב סיפק את הסחורה עם סנכרון…
עשיתי הפסקה מכתיבת המאמר…לאחר מכן נכנסתי ליוטיוב והוידאו הראשון שמופיע הוא וידאו חדש של מיסטר ביסט שמשווה בין חופשה של 1$ לחופשה של 250000$.
בתחילת הוידאו, הוא וחבריו נכנסים לחדר של ה 1$ וכל החבר׳ה שלו רוצים לעוף משם באותו הרגע למקום איכותי יותר…חחח
ואז כשהם עולים ברמה של החופשה, הם נהנים ומתלהבים מכל חוויה במציאות שלהם.
ככה זה צריך להיות!
המאמר הזה מסונכרן עם היוניברס : )
לא להיתקע במודעות נמוכה, לזוז משם למודעות גבוהה.
לא להיתקע בחוויית מציאות ירודה, לזוז משם לחוויית מציאות גבוהה יותר.
את הנוף של חדר המכונות כולם מכירים היטב…התחילו להכיר בכל יום את הנופים מהסוויטה התודעתית שלכם.
חדר המכונות או הסוויטה של המציאות,
ההחלטה באיזה מצב תודעתי לשהות היא שלנו.
אלכס זיו
תפריט נושאים לבחירה:מוצר אונליין, רוכשים והוא זמין באזור האישי שלך.
מוצר אונליין, רוכשים והוא זמין באזור האישי שלך.
מוצר אונליין, רוכשים והוא זמין באזור האישי שלך.
מוצר אונליין, רוכשים והוא זמין באזור האישי שלך.
מוצר אונליין, רוכשים והוא זמין באזור האישי שלך.
מוצר אונליין, רוכשים והוא זמין באזור האישי שלך.