חלון ההזדמנויות של סף השינה

בין מצב העירות לשינה ישנו חלון הזדמנויות מיוחד שבו ניתן להציע סוגסטיות לתת המודע.

חלון ההזדמנויות הזה מופיע בשני מצבים,

הראשון מופיע רגע לפני שאתה נרדם והמצב השני מופיע רגע אחרי שאתה מתעורר משינה.

במצב זה המוח המודע שלך שאחד מתפקידיו הוא להיות "שומר השער" של תת המודע נמצא במצב

רדום ותת המודע פתוח לקבלת הוראות, הוא כמו שדה שמוכן לשתילה.

כדי להשתמש בחלון ההזדמנויות הזה עליך להיות מוכן כאשר אתה יודע בוודאות מה הן ההוראות שאתה רוצה לזרוע בתת המודע.

אל תשחק עם זה, התייחס לזה במלוא הרצינות מפני שמדובר פה בכוחות עצומים,

תהיה מוכן לקבל את הדברים שאותם אתה מבקש באחריות מלאה.

החלון הזה לא נמשך יותר משניות ספורות ולכן עליך להתכונן לקראתו מבעוד מועד ולתרגל כניסה למצב זה.

החדשות הטובות הן שיש לך באופן ודאי שתי אפשרויות בכל לילה להיכנס למצב הזה,

כשאתה שוכב לישון וכשאתה קם בבוקר, אם אתה ישן שנת צהריים – השתמש בזה גם שם.

אז איך מתכוננים לזה?

הדבר הראשון שעליך לעשות זה לכתוב את ההוראות שאותן אתה מבקש לזרוע בתת המודע.

הדבר השני הוא לעבור עליהן שוב ושוב ולקצר אותן לכמה שפחות מילים מפני שהזמן של החלון הזה הוא מאוד קצר.

לאחר שהכנת את הנוסח המבוקש, קרא אותו שוב ושוב כדי לשנן אותו.

הדבר הבא הוא לעצום את עינך ולדמיין את עצמך שוכב בערב במיטה, גופך רפוי, המודעות שלך הולכת וקטנה, המוח שלך נכנס לגלים נמוכים…הנשימות הופכות להיות לארוכות יותר ונינוחות יותר…

ואז, דמיין כיצד במצב הזה בעיניים עצומות אתה משנן בליבך את ההוראות שהכנת מבעוד מועד.

זה יכול להיות בקשר להחלמה פיסית, משיכת אהבה לחייך, שפע כלכלי, שמחה וכו'

דמיין כיצד באופן אוטומטי "מנגנון" של הזכרות מקפיץ לך את ההוראות הללו שהם הדבר האחרון שהמודעות שלך זוכרת ונאחזת בו לפני שהיא מרפה והמוח שלך עובר למצב של חלימה.

הדמיון הבא יהיה דומה אך הפעם זאת סיטואציה של בוקר שבה אתה כמעט ומתעורר, אתה מודע שאתה ישן במיטתך אך עדיין חלק ממך נמצא בגלים של חלימה.

שוב, דמיין כיצד מנגנון אוטומטי של הזכרות מקפיץ לך את הסוגסטיות, המשפטים שביקשת להזין לתת המודע וכיצד אתה משנן אותם בעודך חצי ישן.

חשוב מאוד לשמור על כמה כללים שחשובים לכל הגשמה שהיא:

מה שאתה מבקש, אינו גוזל משהו שאינו שייך לך ומשאיר אדם אחר בחוסר.

הדברים שאתה מבקש הם בהתאם לחוקי היקום והם נמצאים בקטגוריה של צמיחה ויותר עבור כולם.

הדברים שאתה מבקש באים מתוך הרגשה חיובית, הכרת תודה ואהבה.

אתה מודע לכך שהבקשה נשלחת למוח אינטליגנטי שיודע טוב ממך כיצד להביא לך את הדברים שאתה מבקש ולא תמיד הוא יבחר בדרכים הספציפיות שחשבת עליהן להשגת המטרה. ולכן אתה בוטח בצורה מלאה בהכוונה שתוביל אותך למבוקשך ומשאיר את עצמך במצב של סבלנות, סקרנות, ערנות, ופתיחות לדרכים שונות ומשונות קטנות וגדולות ברורות ונסתרות להגשמת הדברים ואתה משאיר גם מקום לקבל אפילו יותר ממה שביקשת.

אתה סומך על החוכמה ועל הרצון האלוהי שידעו לסמן לך באופן ברור באם הבקשה שביקשתך טובה עבורך להתפתחותך ולאושר שלך ובמידה ולא, אתה פתוח לשינויים מבורכים בתוכנית שלך כשאתה מבין ויודע שהמטרה הראשית שלך היא לחוות אושר וליהנות מכל המימדים שיש למציאות הזאת להציע לך.

גלי מוח ותהליך השינה והעירות

כדי להסביר את הנושא בצורה בהירה יותר עלינו להבין שניתן למדוד את תדירות פעילות המוח על ידי מכשיר ה E.E.G והגלים מיוצגים על ידי השמות הבאים:

1. 1. גלי בטא: 13-22 MHz

2. 2. גלי אלפא: 8-12 MHz

3. 3. גלי תטא: 4-7 MHz

4. 4. גלי דלתא: נמוך מ 4 MHz

ישנו תהליך טבעי שמתרחש במעבר ממצב של עירות לשינה ולהיפך משינה לעירות.

במצב הראשון, המוח עובר בהדרגה מתדירות גבוהה יותר לתדירות נמוכה ובמצב השני מתדירות נמוכה לגבוהה (בתנאי שמדובר בהתעוררות טבעית ולא פתאומית).

מצב ערות: מאופיין בגלי בטא.

מצב שינה: המוח עובר לגלי אלפא > גלי תטא > תטא – דלתא > דלתא > רע"מ

בשלב הרע"מ (ריצודי עין מהירים) – המוח מתפקד מבחינה חשמלית כפי שהוא מתנהג במצב עירות, גלים מהירים, דופק הלב מהיר, אך הפלא הגדול הוא שהשרירים שלנו הופכים למשותקים במצב זה כדי שלא נפגע בעצמנו ובאחרים.

כיצד להשתמש בזמני סף השינה וסף העירות ליצירת מציאות

בתחילת תהליך השינה כשהמוח עובר לגלי אלפא, הדופק יורד, הנשימה נעשית איטית וארוכה, אתה עדיין מודע לכך שאתה במיטה ושאתה תיכף נרדם…במצב זה המחסום השיפוטי של המוח המודע עדיין קיים אך הוא עדין יותר, קיים סנכרון בין שתי האונות של המוח ואפקט המחשבה מתחזק. זהו זמן טוב להכרת תודה, להצהרות חיוביות, לדמיון וליצירת היום הבא.

השלב הבא של מעבר לגלי תטא הוא מאוד עדין וברוב המקרים אנו מפספסים אותו.

במעבר מגלי אלפא לגלי תטא תת המודע חשוף לסוגסטיות – האחיזה של המוח המודע נעשית קטנה ביותר וכאן נכנס מנגנון היזכרות האוטומטי שהכנו מבעוד מעוד.תת המודע יקפיץ אותו ואת ההצהרות החיוביות שהכנו כך שיכנסו ישירות לתת המודע.

אנחנו נהיה מודעים שזה מתרחש אך באופן פאסיבי, כמו צופים מהצד.

מצב זה נמשך כמה רגעים ולכן אני קורה לזה: "חלון הזדמנויות לזריעה באדמת תת המודע."

בשלב הבא אתה כבר לא מודע, אתה ישן.

בבוקר כשאתה עובר ממצב של שינה לעירות המוח עובר מגלים נמוכים לגלים בתדירות גבוהה דרך שלבי הביניים.

ברגעים הראשונים האלו כשאתה חצי חולם חצי ער, גם שם נפתח לו חלון ההזדמנויות – השער לתת המודע פתוח לרווחה.

בשלב הבא המוח שלך רגוע ונמצא בגלי אלפא – כלומר אתה כבר מודע שהתעוררת והגוף שלך רפוי ונינוח לחלוטין, שוב – זהו מצב טוב להכרת תודה וליצירת היום שלך בדמיון לפני שאתה עובר לגלי בטא שהם מצב של עירות מלאה בו השומר של תת המודע התייצב לעבודתו ומתחיל לסנן ולהתגונן מפני אוטוסטרדת המחשבות של מצב העירות המלאה.

הערה: גם במדיטציה ניתן לעבור לגלי אלפא וטתא ואפילו דלתא אך ההבדל הוא שהמוח המודע עדיין שולט ונוכח בתהליך הזה ולכן הוא עדיין יימצא במצב של "היכון" ויסגור את השערים במקרה של פחד או ספק.

לידיעה כללית, אנשים רבים מסוגלים לעבור בין גלי מוח שונים בשניות על ידי ריכוז, חלקם עושים זאת באופן טבעי וחלקם כתוצאה מתרגול רב של מדיטציה ויוגה.

אנשים אלה ידועים ביכולות טלפתיות, תקשור, אינטואיציה חזקה, ריפוי וראיית הנולד.

אני באופן אישי מסוגל להיכנס לגלי תטא בכל רגע שאבחר, וזה כנראה כתוצאה מתרגול רב…

בשנים האחרונות קיימות מוסיקות מיוחדות שמולבשות על תדרים שהם חופפים לגלי המוח שלנו

וכתוצאה מהקשבה למוסיקה, המוח שלנו נכנס לתהודה עם הצלילים ועובר לעבוד בגלים הללו.

ד"ר ג'פרי תומפסון הינו אחד החלוצים בנושא והוא משתמש בשיטות אלו לריפוי ויצירת ביצועים טובים יותר בעבודה ובחיים בקליניקות שלו ברחבי העולם כבר במשך יותר מ 25 שנים.

ניסוי

עשו ניסוי,

בזמן השינה הבא שלכם, נסו כמה שיותר להיות מודעים לתהליך הזה של מעבר בין גלים גבוהים לנמוכים.

נסו לזהות מתי אתם בגלי אלפא ומתי אתם בתטא, בגלי דלתא כבר תהיו בארץ החלומות.

היו מודעים גם לתהליך ההתעוררות כיצד לאט לאט המוח חוזר לפעילות בגלים גבוהים יותר.

ככל שתהיו מודעים יותר לתהליך תוכלו להשתמש בו וליהנות מניצול הפוטנציאל הטבעי של המוח העוצמתי שלנו.

אלכס זיו



מוצרים של אלכס זיו