מכירים את הפרסומות הוירטואליות החדשות שמציבים בשידורי הטלוויזיה על מגרשי כדורסל וכדורגל שגורמות לאשליה שהן מוטבעות על גבי המשטח עצמו?
משתמשים בפרסומות הללו גם בתוכנית 'נולד לרקוד' כאשר מכריזים על הריקוד הטוב ביותר של הערב ואז לפתע מוקרנת לה פרסומת גדולה על הבמה שמייצגת את הפרס.
החלו להשתמש בפרסומות הללו גם במרכזי קניות בהקרנה וירטואלית של מוצרים על גבי הרצפה ליד דוכני המזון.
ובכן, אפרופו נולד ל…נולד לי רעיון מדליק שניסיתי אותו והוא עובד להפליא…
התרגיל הבא ימחיש את הרעיון:
הסתכל לרגע מהחלון לעבר נוף כלשהוא, אם אין לך גישה לנוף אז לשם המחשה הסתכל כרגע על "הנוף" של החדר עצמו.
עכשיו, בדיוק כפי שהפרסומות הללו מוקרנות לפתע בצורה וירטואלית על שטח גדול,
הקרן בעזרת הדמיון (בעיניים פקוחות) פרסומות משלך על גבי הנוף הנשקף מולך, זה יכול להיות כיתוב גדול של המילה שפע או אהבה או חופש וכו'
שחק עם הגודל ועם הצבעים והתאם אותם, בחר בגודל ובצבעים שגורמים לך להרגשה טובה.
למעשה אתה מביט בנוף מסוים ואז מקרין מתוכך בעזרת הדמיון כתובית ענקית של מילה שעושה לך טוב או שמקדמת את המטרות שלך…נסה את זה!
התאמן על התרגיל בהליכת או ריצת הבוקר או הערב שלך ותראה עד כמה זה קל וכמה מהר זה משנה את האווירה הפנימית שלך לחיובית.
מומלץ גם לנסות את התרגיל תוך כדי ריקוד…
זהו היקום שלך ואתה נושא בתוכך מסוף תודעה בעל מסך שאליו אתה דבוק בכל שעות העירות שלך, כ 16 עד 18 שעות ביממה.
שטח הפרסום הזה הוא שלך! אל תמכור אותו בזול… השתמש בשטח הזה להעצמה עצמית.
כל מה שצריך זה קצת דמיון, ואת זה יש לכולנו בשפע.
זול ורן, הסופר הצרפתי המפורסם מהמאה ה – 18 התבקש לכתוב לעיתון סיפור עתידני קצר שמתאר את החיים בארה"ב בעוד 1000 שנה, ז'ול ורן נענה לאתגר וכתב את הסיפור: "יום בחייו של עיתונאי אמריקאי בשנת 2889".
באופן מפתיע, בסיפור הוא מתאר דברים שונים שכבר התגשמו היום כמו טלפון עם שיחות וידאו, גילוי כוכבי לכת וגלובליזציה אך הרעיון הרלוונטי למאמר זה הוא התיאור על מדענים שהצליחו להקרין פרסומות ענק על העננים בשמיים.
ובכן, בעזרת התרגיל שבמאמר זה אנו יכולים להקדים את זמנינו ואת חזונו היצירתי של ז'ול ורן ולהקרין את הפרסומות האישיות שלנו בטכנולוגיה החדשה שהמצאתי שנקרא לה לצורך העניין:
פרסומת מונחית תודעה
אנחנו יכולים להקרין את אותן הכתוביות גם על גבי העננים בשמיים
למעשה, זה תרגיל נפלא בדמיון גם עבור ילדיכם הקטנים
אתם יכולים להתבונן ביחד על ענן ולומר לילד לצבוע אותו בדמיון בצבע האהוב עליו ואז להקרין עליו כתובית שמחה וחיובית…
אז…ברכות לכל המפרסמים "מונחי התודעה" החדשים – מסתבר שפרסום פנימי…עובד!
אלכס זיו
תפריט נושאים לבחירה:מוצר אונליין, רוכשים והוא זמין באזור האישי שלך.
מוצר אונליין, רוכשים והוא זמין באזור האישי שלך.
מוצר אונליין, רוכשים והוא זמין באזור האישי שלך.
מוצר אונליין, רוכשים והוא זמין באזור האישי שלך.
מוצר אונליין, רוכשים והוא זמין באזור האישי שלך.
מוצר אונליין, רוכשים והוא זמין באזור האישי שלך.