תתאימו את רמת העשייה שלכם בהווה, לרמת ההצלחה שאתם רוצים לחוות בעתיד.
אם ברגע זה הייתם חווים את רמת ההצלחה האולטימטיבית החלומית שלכם,
האם הפעולות שהייתם עושים היו תואמות לפעולות שאתם עושים עכשיו?
האם הרמה היא אותה הרמה?
האם הסטנדרט הוא הסטנדרט?
תלמדו את כל האנשים שאתם אוהבים שהצליחו בגדול.
הפעולות שלהם, הסטנדרט שלהם, לפני שהם הצליחו, היה תואם לזה של ההצלחה.
ואם הם עדיין מצליחים בתחומם, תהיו בטוחים שהם עדיין מתואמים עם רמת האמונה החשיבה והעשייה הזאת.
הם האמינו שהם יכולים להצליח, הם הרגישו את זה, הם ידעו את זה, ולכן רמת העשיה שלהם היתה גבוהה כבר מההתחלה.
מי שלא מאמין בעצמו לא יתחיל, ואם הוא יתחיל, רמת העשיה שלו תהיה ברמה נמוכה שלא יכולה להוביל להצלחה.
רמת העשיה שלנו משקפת את רמת האמונה שלנו בעצמינו.
הנה המשוואה הפשוטה של הצלחה אובייקטיבית:
50% זה מה שאתה עושה, 50% איך שהשוק מגיב.
50% מההצלחה שלנו היא לגמרי בשליטה שלנו, זאת ההשקעה שלנו.
50% האחרים, הם הקהל, השוק, הקונים, הלקוחות, שמחליטים אם ועד כמה הם רוצים את מה שיש לכם לתת.
מהצד שלנו, אנחנו יכולים לעשות הטוב ביותר, לתת את הרמה הגבוהה ביותר, ואז לחכות לפידבק.
אם לא נתתם את הרמה הגבוהה ביותר שלכם, אין לכם אינדיקציה אמיתית לרמת ההצלחה שאתם יכולים להגיע אליה, כי את החלק שלכם במשוואה, לא עשיתם ברמה הכי גבוהה שיכולתם.
תנו כבר מההתחלה את הרמה הכי גבוהה שאתם יכולים, תנו את ה 100% שלכם שהוא 50% מהמשוואה של ההצלחה, ומהר מאוד תהיה לכם אינדיקציה אמיתית אם זה מצליח, אתם נהנים, אוהבים את זה ושווה להשקיע בזה, או שכדאי להשקיע את האנרגיה בתחום אחר.
אך לפחות תהיה לכם את התשובה לשאלה שרבים שואלים את עצמם ואין להם אפשרות לדעת.
אם הייתי נותן את הטוב ביותר שלי בתחום הזה, בכשרונות שלי, במה שאני אוהב, האם הייתי מצליח בזה?
או שזה יצליח או שלא, אך אתם תדעו את האמת.
כי את הצד שלכם במשוואה של ההצלחה עשיתם על הצד הטוב ביותר.
מוכנים לנסות את זה?
תתחילו מזה:
חלק ראשון — 50%
- תאמינו בעצמכם, תאמינו שזה אפשרי, תראו בדמיון את עצמכם כבר שם עכשיו.
- תתאימו את רמת העשייה שלכם בהווה, לרמת ההצלחה שאתם רוצים לחוות בעתיד.
חלק שני — 50%
- פידבק – התבוננו איך השוק מגיב לרמה הכי גבוהה של העשייה שלכם.
בהצלחה!
אלכס זיו
תפריט נושאים לבחירה:מוצר אונליין, רוכשים והוא זמין באזור האישי שלך.
מוצר אונליין, רוכשים והוא זמין באזור האישי שלך.
מוצר אונליין, רוכשים והוא זמין באזור האישי שלך.
מוצר אונליין, רוכשים והוא זמין באזור האישי שלך.
מוצר אונליין, רוכשים והוא זמין באזור האישי שלך.
מוצר אונליין, רוכשים והוא זמין באזור האישי שלך.